piątek, 9 września 2016

Orange Finanse z wypłatami z bankomatów w kraju bez opłat - 9 listopada zmiana cennika

W Orange Finanse zmianie ulega taryfa prowizji i opłat w ramach konta. W sekcji Debetowe karty płatnicze wydawane do rachunków dodany zostaje zapis o zmianie wysokości opłaty za korzystanie z bankomatów na terenie kraju. Opłata wyniesie 0 zł.

Do dnia 9 listopada opłata za korzystanie z bankomatów 5 zł nie będzie pobierana, jeśli w danym miesiącu dokonano co najmniej 5 płatności bezgotówkowych dołączoną kartą debetową. Od 10 listopada wymóg płatności zostanie zniesiony i opcja wypłat z bankomat będzie bezpłatna.

W sekcji Bankowe rachunki zmieniony zostaje zapis dotyczący opłaty za przelew ekspresowy z Konta Oszczędnościowego (usunięcie możliwości wykonania przelewu ekspresowego z wskazanego rachunku). Zmiana będzie obowiązywać od 10.11.2016 r.


Taryfa prowizji i opłat Orange Finanse (obowiązująca od 09.09.2016 r.)

Warto wspomnieć, że Idea Bank 1 września wycofał się z opłaty za kartę debetową dla swoich klientów Konta Idealnego, do tej pory koszt użytkowania karty płatniczej wynosił 5 zł miesięcznie.

3 komentarze:

  1. No i pięknie. Orange Finanse robi się coraz bardziej bezkonkurencyjne. Dobrze, że zrezygnowałem w T-Mobile i przeniosłem się do Orange :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ważne rok od tej wiadomości, nadal nie pobierają opłat co bardzo cieszy. zobaczymy jak to będzie dalej ale z tego co czytałem tutaj http://rekinfinansow.pl/orange-finanse-konto/ to fajnie prezentuje się to konto, oczywiście ma też mankamenty ale nieistotne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm wydawało mi się, że to jest już standardem we wszystkich bankach. Na całe szczęście na pewno będzie w tym roku standardem. Odsyłam do bloga http://skredytowani.com.pl/

    OdpowiedzUsuń