środa, 16 stycznia 2013

50 złotych za polecenie założenia konta w Alior Sync

Alior Sync przygotował dla swoich klientów Program Rekomendacyjny. Za skuteczne polecenie rodzinie lub znajomym produktów banku, klienci  otrzymają premie pieniężne. 

Program dostępny jest nie tylko przez System Bankowości Internetowej, ale również w formie aplikacji na Facebooku.

Uczestnikami programu mogą zostać wszystkie osoby, posiadające w Alior Sync konto osobiste prowadzone w złotych. 

Aby polecić produkt Alior Sync rodzinie lub znajomym, wystarczy zarejestrować się jako uczestnik programu, a następnie, korzystając z Systemu Bankowości Internetowej Alior Sync lub aplikacji „Alior Sync przelew na FB”, wysłać rekomendacje.

Za każdą skuteczną rekomendację konta osobistego, zakończoną podpisaniem umowy przez nowego klienta i spełnieniem przez niego warunków programu, osoba polecająca otrzymuje premię w wysokości 50 zł. Łączna kwota premii, jaką można zdobyć w programie rekomendacyjnym jest nieograniczona. Zatem tylko od liczby skutecznych rekomendacji zależy, jaką premię otrzyma klient od banku.

Rekomendowanie konta osobistego odbywa się drogą elektroniczną – klient nie musi podawać imienia i nazwiska odbiorcy rekomendacji, a odbiorca nie musi zapamiętywać żadnych kodów ani haseł. Każdy uczestnik Programu ma również dostęp do informacji o wysokości zdobytej premii.

Premia przysługuje w przypadku łącznego spełnienia poniższych warunków:
-umowa o konto zostanie zawarta w ciągu 30 dni od wysłania wniosku internetowego;
-w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy o konto osobiste Odbiorca Rekomendacji:
-otrzyma na nie wpłaty w łącznej wysokości minimum 500 zł (np. przelew wynagrodzenia lub od rodziny czy znajomych),
-dokona minimum jednej płatności kartą debetową.

Uwaga!

Premia nie przysługuje w przypadku polecenia konta osobistego osobie, która jest Klientem Alior Banku lub Alior Sync.

Rozliczanie odbywać się będzie w okresach miesięcznych, do 25 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym warunki przyznania premii zostały spełnione.

Każdy uczestnik ma obowiązek odprowadzić do właściwego Urzędu Skarbowego podatek z tego tytułu. Do końca lutego roku następnego po roku, w którym nastąpi obowiązek podatkowy, otrzymasz od banku formularz PIT–8C.

Regulamin programu
Strona programu

18 komentarzy:

  1. Orientuje się ktoś czy można to jakoś połączyć z tą ofertą: http://promocje-bankowe.blogspot.com/2013/01/konto-alior-sync-i-50-z-w-prezencie.html ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, oczywiście, że można. Najpierw otwierasz konto poprzez guper.pl, a potem rejestrujesz się w programie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak trzeba pamiętać o warunkach, aby otrzymać oby dwie premię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nie, nie zupełnie o to mi chodziło. Miałem na myśli, czy osoba, którą polecę może jednocześnie założyć konto przez grupera i z mojego polecenia? Bo ja konto w AS mam już od dawna... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według regulaminu promocji 50 zł za otwarcie poprzez gruper.pl:
    "Promocja nie łączy się z innymi promocjami, ofertami specjalnymi oraz programami rekomendacyjnymi Alior Bank."

    Czyli wygląda na to, że nie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ten program,to jeden wielki nie wypał -kiedy reklamuje się nie przyznanie prowizji za rekomendację konta,Alior Sync milczy,nie komu nie polecę już tego banku jak i konta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, mogę polecić Bank WBK w edycji programu polecającego. Proszę o kontakt na maila barisiena (malpa) gmail.com . Można zyskać kilka premii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skórka za wyprawkę i jeszcze ten urząd skarbowy(PODATEK!!!) jak by było mało... jebać takie promocje

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny sposób promocji wybrał bank Alior Sync. Mogę polecać moim znajomym to konto i jeszcze na tym zarobić. Polecam to konto bo jest w pełni darmowe, wkurzają może trochę zmiany w cashbacku, który jest teraz dostępny jedynie dla nielicznych. Mimo to i tak warto założyć konto w synku bo mamy wszystko za darmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś pracownikiem tego banku, rekomendowałem, spełniłem warunki i grosza nie dostałem

      Usuń
    2. Ja też grosza nie dostałem mimo że warunki były spełnione,wydaje mi się że to ściema.Dostał ktoś w ogóle tą premię?

      Usuń
    3. rownież nie dostalem ani grosza za rekomendacje, pewnie to jakas sciema...

      Usuń
    4. ja dostałem 100 za dwa polecenia ale trzeba czekac z 2 miesiace na to. A i Pita8c tez dostałem trzeba potem od tego zapłacic podatek :)

      Usuń
  10. podobnie jak ja grosza nie dostalem po spelnieniu warunkow... nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałem dostać, ale teraz modlę się by nie dostać bo tylko problem z tym podatkiem. I w dodatku nie można go internetowo rozliczyć z Urzędem Skarbowym :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlaczego nie mozna rozliczyc internetowo? Ważne zbys znał swoj przychód z poprzedniego roku, to warunek wysłania PIT online, jak rozliczasz się pierwszy raz to jest problem. Standardowo to dopisujesz do innych zarobkow na pit 37 ja własnie wysłałem PITa z uwzglednionym dochodem za dwa polecenia Gorzej jak coś nie tak wpisałem :) ale z tego co znalazłem dochód z pit 8c wpisuje sie w pit 37 rubryka c1 "inne źródła". Tak wynika z ulotki informacyjnej PIT 37

      Usuń
  12. Czy trzeba to w ogole rozliczac? Urzad skarbowy w ogole bedzie sie chcial bawic w sciganie o kilka złotych z 50zł?

    OdpowiedzUsuń
  13. Urząd skarbowy to darmozjady, którzy gówno spod siebie zjedzą by odebrać obywatelowi choćby złotówkę i do tego dowala ci kare, kilka tysiaków "za uciekanie od płacenia podatków". Najlepiej nie podawać numeru konta na PIT, a nadpłaty w podatku odbierać przekazem z poczty, unikniesz w ten sposób np. automatyczne pobranie z konta przeterminowanego mandatu, a ten jak wiadomo po 24 miesiącach bezskutecznej egzekucji się anuluje.... Ot takie nadopiekuńcze złodziejskie Państwo....

    OdpowiedzUsuń